inte bara moln som brinner

125198-304
Bild: Kvällspromenad denna dag

Den här årstiden är färgerna på himmelen alldeles underbara och enda sedan jag var liten har jag varit fascinerad av fenomenet. Man blir glad när färgerna sprakar och som idag, brinnande moln på rosa himmel...

Nåja det är dock inte det enda som brunnit denna dag... Dessvärre blev det kortslutning och det brann totalt i mitt eget hjärnkontor idag, den som drabbades av detta blev så klart den äkta hälften... Sorry mannen!

När jag känner mig stressad och pressad blir det lätt att det går ut över den som står en närmast, inte rättvist men dock ett faktum. Att jag dessutom bara sysslat med housewives uppgifter hela dagen gjorde inte det hela bättre. Moment 22 syssla, städa, röja, tvätta, laga mat och börja om igen att städa undan. Städning gör mig som jag påpekat tidigare en aningens bitter så urladdningen blev en otäck morrande hemmafru. Inte så kul för en make som jobbat extra länge...

Men i morgon är en annan dag...

Kommentarer
Postat av: mezzie

Åååh såå fint =)
Hoppas du får en super duper bra dag idga !
Kramar!

2007-03-22 @ 08:21:24
URL: http://mezziesplace.blogg.se
Postat av: mia

mezzie: Jag ska se till att den blir på topp. Kramii

2007-03-22 @ 12:41:59
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0