i´m dirty



Då så hörni, plocka fram papper och penna, redo att anteckna för jag tänker berätta att I´m dirty... Very dirty och då inte på ett sexigt Aguilera vis utan bara på ett influensa-jag-orkar-inte-ta-mig-in-duschen vis...
Och det enda positiva med icke badandet är att skalpen fått vila ett slag från mitt maniska hårtvättande...
Vem vet nu kanske det blir ordning på barret med efter denna Pärs...
Jag börjar känna igen mig en aning även om min röst är oigenkännbar (jo vi norrlänningar sätter gärna o framför det mesta där vi tycker det passar)... Sonen har i vanlig ordning önskat sig diverse sånger under dagen men det har varit i princip omöjligt att leverera varpå konstiga blickar under de ansträngande framträdandena utdelats från den lille...

Måtte han klara sig, ber till högre makter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0