hattifnattar och andra sköna typer

Näe fy vilken seg dag det blev igår. Lilleman blev även han uttråkad och passade på att vila i 100 år (och jag lät honom) varpå han så klart vägrade somna till kvällen...
Inte för att jag vilade men jag kunde då inte somna jag heller, bluuuuäk trist helt enkelt.

Efter att ha sett ett avsnitt av Mumin på Bolibompa har sonen önskat se Muuuuuuuumiiiiii typ varje dag så självklart köpte vi höjdarfilmen. Utan att ta mig för stora friheter så gissar jag att lillen ger den en 4:a... Han vill nämligen se den hela tiden, självklart tillåter jag inte det, men en liten dos av Mumindalen någon gång då och då lär nog inte skada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0