Bästa dagen på mycket länge

Vi har många bra dagar här hos oss men idag var en sådan dag som man kommer att minnas... Vi har mest befunnit oss utomhus, både på förmiddagen och eftermiddagen... Dessvärre glömde jag under eftermiddagen att ta med mig kameran och det retar mig en aning just eftersom jag gärna hade velat dela med mig av ett Stockholm när det är som bäst... Jag erkänner att jag vantrivs något så vansinnigt i denna stad på vintern men nu när det är vår då är det underbart.
Men gott folk det kommer fler dagar, lika ljuvliga som denna och då ska kameran finnas i min Abbey, redo att plockas fram...

Dagens lunch delar jag dock med mig, vitlöksfräst Mangold tillsammans med bönsallad och tonfisk... Åt även Mangold igår, färsk och det var ingen hit, smakade jord, blä...
125198-287

Har shoppat lite också, gjorde inte dagen sämre direkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0