skumpa till pappi


En far som fyller jämt, en dotter som inte kan närvara på festen och som dessutom är ute i sista sekunden vad gäller att fixa present. Då är det bra med raringar som ställer upp, specialleveransen är fixad, tack tack tack tack å tusen tack "du vet vem du är".

Så grattis pappi, må din dag idag bli den bästa, är föresten inte orolig för det vet jag ju redan att den blir. 
Min pappa är nämligen en mästare på att fixa fantastiska tillställningar och partyn så jag vet med säkerhet att han inte kommer att misslyckas på sin egen stora dag, allt planeras in i minsta detalj, god mat och trevliga gäster.
Saknar dig kära pappa och önskar att jag var hos dig denna dag...

Kommentarer
Postat av: Angel

åh vad bra att du fixa d ändå min pappa fyllde år i går så vi ska dit i helgen grejen är att i mitt sms i går så la jag till 3 år han e egentligen 44 nu jag skrev 47 *s* nu måste jag fixa en toppenpresent så han känner sig ung igen =)

2007-06-07 @ 18:51:56
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: mia dh

Angel: Lugn bara lugn jag har lyckats glömma min kära mors födelsedag 2 år i rad. Nu var det ju jämt och jag är glad att jag inte missade gratta honom. Ha det gott. Å glömmer du sedan 47 års dan så gör det ju inget eftersom du redan uppvaktat honom för den dagen ;)

2007-06-07 @ 20:29:44
URL: http://despratahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0