lugnt

image596
Det blev lite ändrade plander idag. Hade tänkt hänga i sandlådan hela förmiddagen men i detta hellregn kändes det verkligen inte lockande. Men hetta och sol ska ju vara på väg enligt vädersiare så vi hinner nog gräva ordentligt här framöver i alla fall. Nåja det fick bli lite inomhusaktiviteter först, senare idag tar jag nog på mig Louboutinstövlarna och beger mig in till stan tror jag och shoppar ett doftljus eller två. Dessutom så måste ju våra nyinfyttade vänner och nästgårdsgrannar terroriseras. Tänk att de hade "fräckheten" att smita från oss på en semestervecka precis efter att de flyttat hit.

Ha det gott idag...

Bild: Doftljus från Muji

Kommentarer
Postat av: Angel

trevlig dag själv e man barnvakt

2007-06-27 @ 10:54:09
URL: http://metrobloggen.se/angel
Postat av: mia dh

Angel: Kul:)

2007-06-27 @ 14:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0