inget livsviktigt direkt

125198-510
Bild: Utanför fönstret, nu kan det nog inte bli grönare, men var är sommarvärmen?

Jag har förvånat mig själv hela dagen eftersom jag haft en extremt (för att vara jag) urringad tröja. Oooops har jag tänkt så fort jag råkat spana åt det hållet. Ibland ska man nog göra små ting som förvånar sig själv bara för att omväxling förnöjer men nästa gång slänger jag nog på mig ett annat linne under. 

Mumsiga Mira slog en signal idag, glad som få blev jag som till naturen är rätt så kass på att själv höra av mig till folk telefonledes. Men jag ska bli bättre på det och jaaaaaa jag vill att du kommer hit, när som helst vi är ju hemma hela långa sommarn. Haha då får du se vår lägenhet i miniformat...

Nä ha en skön fredagskväll och så ses vi i morgon...

Kommentarer
Postat av: Mira

Du e la go du!!
Nu tänkte jag mig en liten rundtur i Sthlm och inte sitta och häcka i en lägenhet...
Men nyfiken som jag är, vill jag ju självklart se den.
Ska kolla almanackan!
Kramiz.

2007-06-02 @ 15:34:24
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: mia dh

Jasså, så pass ingen syjunta, plastparty eller pysselkalas i husfruerlig anda. Vi kanske skulle ta och baka något... Neeeeeeeeeeeeje!
Självklart sugar drar vi på stan.
Kramiz tebaks

2007-06-02 @ 23:30:27
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0