i väntans tider

Ååååååååh inte ett ljud har vi hört och jag är så nyfiken så jag nästan svimmar. Tänker inte bli det minsta orolig och nu har jag för avsikt att gissa riktigt högt istället...

Jag tror allt har gått hur bra som helst,
jag tror att det blev en liten tjej och
att hon bara inte hade så bråttom ut så att vi alla gått på nålar både i norr och söder, men vad gör väl det då.

Så nu känns det lite bättre.... Neeeee ring nu!

Gonatt föresten...

Uppdatering: HaHa och så snabbaste uppdateringen ever... Jag hade rätt på alla punkter. Fick på sekunden efer inlägget ett sms med en bild på det sötaste lilla flickebarn. Tjohoooooooo. Grattis bästa svägerskan och bästa svågern...

Kommentarer
Postat av: mezzie

åh Grattis till deras lilla sessa :-)
Kramisar!

2007-06-26 @ 07:46:24
URL: http://mezziesplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0