ego

125198-538 125198-536
125198-539 125198-537
Bild: Bara massa sura Mior...

Jag har ingen uthållighet vad gäller att tjura så gårdagens sura humör är så klart borta även om jag inte är helt nöjd med hur det som orsakade humörsvängningen artade sig. Så idag är jag i alla fall betydligt gladare om än smått besviken inombords, med största sannolikhet går även det över men jag är faktiskt inte helt säker. Ingen bra känsla alls men jag skakar av mig det och tar istället tacksamt emot denna vackra dag som inte har en endaste markering på agendan.
Nu är det så lugnt och så lite inbokat att jag hela tiden går omkring och tänker "vad är det jag har glömt", "vad har jag missat egentligen". Men jag tror faktiskt inte att jag glömt något och om det nu skulle vara så... Ja då får det väl gå ändå...
Ut och fånga dagen alla rara, ha det gott...

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att humöret är gladare idag :) Bilderna på dig är fina! Du ser mer allvarlig ut än sur :)
Kram!

2007-06-12 @ 07:50:22
URL: http://lindasplace.blogsome.com
Postat av: Fröken SötSur

Ja, jag borde ut och fånga dagen, istället sitter jag här och slösurfar;)

2007-06-12 @ 10:54:07
URL: http://suratanten.blogs.se
Postat av: mia dh

Linda: Jag är äldrig på dåligt länge tack och lov:)
Fröken sötsur: Ja men det är väl ok det med:)

2007-06-13 @ 08:55:27
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0