dagens

125198-535Bild: Dagens middag

Men äntligen kommer jag in på min egen blogg, har inte kunnat lägga in nya inlägg, redigera eller se era kommentarer. Ja världen går ju inte under men jag kände ett starkt behov att korta ned mitt ellosinlägg eftersom det blev en hel novell, eller roman faktiskt. Sorry inte meningen men  nu orkar jag inte utan kör en snabbdagens istället...

Dagens frukost: macka å kaffe
Dagens kläder: brunblommig sommarklänning
Dagens låt: massor på radion
Dagens dusch: vaniljdoftande klockan 19:50
Dagens frisyr: uppsatt, nu utsläppt
Dagens smink: bara läppglans
Dagens händelse: Men det får väl vara när jag såg Poodlessångaren utanför mataffären, hoppar aldrig högt för kändisar (ser dem som oftast i denna stad) men han var söt och hårdrock ;)
Dagens planer: Bara sitta å hänga tills det är dags att nanna
Dagens vill ha: Inget rätt nöjd faktiskt
Dagens saknad: alltid mamma när hon inte är här
Dagens drog: fotkräm
Dagens tråkigaste: städningen
Dagens finaste: Alltid sonen
Dagens måste: Inga just ju
Dagens dricka: Kaffe och vatten
Dagens köp: Inget, jo sockerfri festis och nåt annat jag inte minns på mataffären
Dagens mat: Grillade köttfärsbiffar´med färskpotatis på spett och kall mangosås
Dagens sjuka: När det från gatan stank svett från en snubbe ända upp till min balkong, tvätta er gott folk!
Dagens kärlek: Har faktisk varit rätt egenkär idag
Dagens mående: Sur, tjurig, arg, lugnare, mindre sur, nästan bara glad och ja nu är det väl rätt ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0