vita fönster och semesterdrömmar

image661
Har vita krukor i mitt fönster men har även placerat de gamla stenarna där som jag plockat som barn... Jag längtar efter att få gå på en strand, plocka vackra stenar, snäckor och kanske lite glas som putsats lena av sand och hav... Mannen har äntligen fått reda på att han får semster så om allt vill sig väl blir det en resa till norr. Inget snäckplockande där men väl massa mysiga stunder med släkt och vänner...

Vad gör ni/ har ni gjort på er semester?

Kommentarer
Postat av: mezzie

Här kommer det bli slappt och ta dagen som den kommer :-P
Inga planer förrns runt vecka 31 då antagligen the grabbs kommer en vecka men än vet vi inget.
Så det blir en lugn semester för vår del..
Ha en fin dag!
Kramisar

2007-07-13 @ 10:07:52
Postat av: Helen

Längtar efter samma sak och nästa vecka bär det av hemmåt för att förverkliga längtan, till havet, i Skåne. Bara det blir fint väder... Trevlig helg!

2007-07-13 @ 10:47:39
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Gabi

Det blir ingen semester i ar. Vi kommer hem till Sverige i borjan pa augusti & sen ar det bara att borja jobba igen. Fast jag har iof varit ledig fran jobb under ett ar.. Det ar inte utan att det ska bli kul att borja jobba igen..

2007-07-13 @ 18:16:34
Postat av: mia dh

mezzie: Låter skönt du, glöm inte att hojta om ni beger er hitåt:)
Helen: Å vad härligt å detsamma:)
Gabi: Men hallå detta låter spännande, berätta mera:) Å se där långledig, ja men då gör det nog inte så mkt att semestern uteblir:)

2007-07-13 @ 21:56:03
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: biibii

Jaaaa kom hit, kom hit! Sen gör vi som förra året då jag och Markus bilade med er söderut när ni åker hem! Elicia vill träffa sin kusin snart! Längtar efter er! Kramis B

2007-07-14 @ 14:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0