trötter...

Å jag är så trött efter världens kortaste men ändå längsta shoppingrunda med min mor. Hon har rackliga knän och går så lååååååångsamt. Jag är inte van vid en sådan takt och blir helt uppstressad av att det går så segt, har ju bott i denna stad i 16 år så jag har verkligen anammat Stockholmstempot. Så om ni under eftermiddagen befann er på söder och störde er enormt på de där två som med en barnvagn stoppade upp allt alla vid Medborgarplatsen, Götgatan och Ringen så ber jag om ursäkt... Men vad fariken jag kan ju inte piska på min stackars mamma som har ont i benen (fast jag hade allt bra lust ibland men det erkänner jag inte för någon). Shoppade inget speciellt annat än till gossen, bollar, såpbubblor och kläder på Lindex där det var halva reapriset. Två tröjor och en kofta för 100 spänn, nästan gratis...

Näe ni, tidig kväll ikväll, ha en go natt...

Kommentarer
Postat av: Modesty Mia

Förstår dig, det är jobbigt att behöva gå långsamt när man bara vill susa fram... mina shoppingrundor är rena "powerwalks", iaf om jag är ensam, haha!;) Ha det fint!!

2007-07-12 @ 21:09:55
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: mia dh

Modesty Mia: Allt är relativt, ingen powerwalk vad gäller mina shoppingrundeor men ingen snigelfart heller. Nånstans mittemmellan:)

2007-07-13 @ 13:08:42
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0