svenska flaggan gul å blå

image660
Godagens raringar har fått värsta sovmorgonen denna dag, lite svårt att sova dock eftersom det var ett himla liv på den lille mannen i huset.
Igår var en urspårning på flera sätt men bara trevligt... Heja Sverige Gul och Blå i alla fall vad gäller mina kläder och crazy make, som ni kanske ser. Mitt på dan i illblå skugga, inget jag brukar använda vanligtvis och absolut inte mitt på dagen men igår hade jag lust bara.

Har läst lite av mina egna gamla inlägg och blir verkligen aningens förskräckt över hur ytligt det verkar vara här hos mig. Hmmmmm känns inte riktigt bra för det är bara en del, en liten del av mig.
Jag gillar prylar, flärd och sådant som är vackert men det är verkligen inte viktigt alls, speciellt med tanke på att jag inte bryr mig mycket om vilka märken jag har på mina kläder. Kanske att jag en dag bjuder på mera innehåll, mera av den sida som verkligen är jag, vi får se.
Igår var det ett 30 sekunders inslag på TV om flicka jag relaterade till så djupt och innerligt att jag började tjuta som en besatt av glädjetårar, för det finns hopp, det finns livskraft och visioner, det gör ju det alltid ändå.
Och jag är så (valfri svordom) underbart glad över alla er som hälsar på här hos mig........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0