små goda ting...

125198-674
   
Små ting som får mig på bättre humör: Struktur och ordning. Den där buketten som sonen plockat och som han med så stor kärlek gav till mig. Det goda kaffet med den lilla chokladkakan till. Det lilla fatet som numera står framme istället för i skåpet. Pelargonerna som äntligen slagit ut i balkonglådan. Den där galet fula vattenkannan som ser så roligt korkad ut. Febern som försvann och vågen som visade minus 5 kilo. Sedan hur dåligt det än må vara så blir jag glad av att köpa mig något fint å det ska jag göra, idag eller i morgon.

Ha en härlig dag och tack för era kommentarer, kramar till er alla...

Kommentarer
Postat av: Christina W

Visst är det de små sakerna som gör det (och ibland de stora). Jag gick en promenad idag med nya favvolåten dunkande i Mp3:n och bara njöt av att se hästarna i hagen, av allt det gröna, såg vildhallon och körsbär och kossan som tittade på mig när jag gick förbi. Önskar jag kunde filmat allt och delat med mig av det.

2007-07-17 @ 14:48:44
URL: http://godmat.webblogg.se
Postat av: evans

Med den vattenkannan skulle jag nog bli bättre på att vattna mina blommor :)

2007-07-17 @ 19:11:43
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: mia dh

Christina W: Låter underbart:)
evans: Själv har jag inte blivit så förfärligt mkt bättre men den rolig...

2007-07-18 @ 09:12:52
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0