morrn morrn

image629
Gomorron alla pigga för det är ni väl om ni spanar in här så tidigt?
Jag tog mig faktiskt ut på en svettig joggingrunda igår (förvånar mig själv otroligt mycket). Men den som tycker det är skönt att springa måtte vara galen. Jag ska inte tjata så mycket mer om mina motionsförsök men jag har verkligen bestämt att för springa minst en gång i veckan, mindre än det går ju inte och denna vecka har jag lyckats med 2 rundor.
En rulthulda i grå joggingbyxor som är för stora, svettig, och röd som en tomat i ansiktet kommer jag att flåsa runt i mitt område. Den som skrattar åt mig får göra det bäst den vill, det bjuder jag på.

Bild: Dior, en sko jag inte skulle tacka nej till, känns faktiskt som om min väska saknar kompisar. Visst är den  tjusig?

Kommentarer
Postat av: Jess

Godmorgon.
tack för tipset, ska plocka blåbär och testa.
Trevlig blogg.
/ j

2007-07-06 @ 08:53:18
URL: http://www.skrivbordsblomman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0