lyxigaste vilodagen...

image722
Medans grabbarna drog iväg och spanade på båtar på söder så lyckades jag med att göra precis ingenting och vilade dessutom en hel timma. Sedan drog jag iväg på en lyckad joggingtur. En helt underbart ovanlig vilodag och nu bara myser jag, gissar att jag ser så där mesigt salig ut som på bilden konstant denna kväll. Mästerkocken fixar maten nu så snart ska vi äta upp Bambis syster eller bror (nä men det lät verkligen inte trevligt, kött ,vi ska äta en bit kött). Han är fenomenal på matlagning.
Lyxig dag och jag kan inte minnas när jag haft det så lugnt som idag. Mannen och hans gode vän drar nog ut ikväll med och då är min plan att surfa runt en stund och se vad ni har haft för er.

Ha en härlig kväll...

Uppdatering 070729:
Som sagt gillar inte att ha en drös med bilder på mig själv så jag plockar bort dem efter ett tag, känns bättre så, vet ej varför...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad härligt det låter, länge sedan man själv var utan barn ska jag säga, skulle nog behöva det snart :-)
Kram Jennie

2007-07-28 @ 20:23:10
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se
Postat av: Jessica

låter verkligen som en helylledag. och som grädde på moset lagar mannen mat...vad vill du mer??!!
ha en underbar kväll! kram

2007-07-28 @ 20:34:03
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: mia dh

Jennie: ja det känns toppen, är hur utvilad som helst
Jessica: Jag är nöjd och vill nog inte så mycket mer, ha det gott du med:)

2007-07-28 @ 22:12:35
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0