vi klarade oss bra

Jag som trodde att jag inte skulle kunna somna under värsta stormen igår natt, somnade som en sten i soffan vid 21-tiden, och vaknade dessvärre 00.15.
Å då var stormen över, ute var det lugnt och tyst, inga nedblåsta tak eller annat elände... men somna om det kunde jag inte.
Började läsa en bok som länge legat med bara några sidor kvar att läsa ut...
Så kommer "Kramer" (min make) utflygandes ut från sovrummet. Maken är inte lik Kramer till utseendet men mer till stilen när han kastar upp sovrumsdörren, ser allmänt förvirrad ut och svamlar runt i tröttyra.

Boken hann jag läsa ut, somna gjorde vi tillsammans om än sent och så blev det sovmorgon för hela familjen...

Måndag igen, jag vaknade i alla fall med känslan av det kommer att bli en bra vecka...

Kommentarer
Postat av: Karin

Sovmorgon skulle man vilja ha :)

2007-01-15 @ 10:51:55
URL: http://konstverk.blogg.se
Postat av: Mia

Karin:Yes det är härligt men å andra sidan somnade vi ju rätt sent...

2007-01-15 @ 14:41:31
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0