vackra tankar, vackra människor

Jag älskar sådant som är vackert, jag älskar allt som är vackert, bilder, ting såsom diverse inredningssaker, väskor, kläder, design mm... Om livet mitt är surt för ett ögonblick kan vackra ting för en stund få mig på bättre tankar...Vackra tankar är ljuvlig lycka... 

Mest av allt älskar jag vackra människor...
En del människor är så vackra att det gör ont...
Vissa går omkring med så stora goda hjärtan att det gör mig fullkomlig av lycka över att få äran att vara en sådan människa nära, att få vara dess vän... Oftast är dessa underbara människor helt oförstående över vilka avtryck de gör, hur gott de gör...
De bara är och helt utan att återkräva något för de goda gärningar de levererar fortsätter de bara vidare genom livet och gör gott, gott för de som finns i kring dem...
Tack för att ni finns, jag är mer än tacksam... 
125198-176
Bild: En repris på den bild som är en av de vackraste jag vet, tagen av en god vän som även är fotograf...
Och visst är det så, björkarna är vackrast i Björkarnas stad...

Kommentarer
Postat av: petra

Vilken fin eller ja, helt underbar bild. Väldigt fint skrivet av dig oxå. /petra

2007-01-31 @ 10:20:37
URL: http://petram.blogg.se
Postat av: mezzie

Sååå sant som du skriver...
:-)
Åhh vill ha vååår/sommar när jag ser bilden
Hääärligt!
Kram kram

2007-01-31 @ 10:53:37
Postat av: Mia

petra: Ja han tar alltid så fina bilder, å tack :)

mezzie: ja jag hade gärna legat under de björkarna, kramis

2007-01-31 @ 18:35:33
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0