the new world

Åh nej varför har ingen varnat mig för denna film.. Förmodligen saknar jag poetisk ådra och känsla för det vackra men filmen var så seg att det blev snabbspolning sista halvtimmen...

Kapten Smith (Colin Farrel) blir på 1600 talet kär i Pocahontas och ljuv musik uppstår... Den delen läste inte jag på baksidan, bara början om äventyr och bla bla bla. Det mest irriterande med filmen var envägskommunikationen... Smith säger en mening, Pocahontas svarar inte... Pocahontas säger en halv mening, Smith svarar inte... Och så fortsatte det, nej ett bottenskrap enligt mig...
filmbetyg 1
I morgonkväll blir det någon annan film, förhoppningsvis lite bättre...

Å ingen har gissat rätt på utmaningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0