städerskan och hustomten har tagit semester

Var är städerskan, hustomten och frysen som frostar av sig själv??? Jag bara undrar... Näe dom kommer inte idag heller och jag måste ta tag i dom här tvättpåsarna med ren tvätt som stirrar på mig och verkar tänka "men kom igen nu"...

Denna vecka har kommit att bli en sådan då allt måste fixas, jag avskyr oreda men skulle gärna vilja slippa rodda med det själv, jo jag har en man som delar på ansvaret hemma så jag är ingen slav i mitt eget hem... Men visst blir det lätt så att man vill att det mesta ska vara klart när mannen kommer hem så man kan umgås och ha det trevligt innan det är dags att lägga huvudet på den underbara lilla kudden...

En kopp kaffe till sedan sätter vi igång, jag har ju en liten hjälpreda här hemma som gärna hjälper till och vad gör det då om det tar lite längre tid...


Kommentarer
Postat av: mezzie

Stämmer såå bra det du skriver!
lika mycket som amen i kyrkan ;-)
Mina är oxå borta konstigt nog....
hmm undrar om de har nåt stort möte alla just idag?!
Kram och ha en bra dag!

2007-01-24 @ 12:08:46
URL: http://mezziegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Mia

mezzie: Detsamma girlie ;)

2007-01-24 @ 15:35:26
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0