ooops..............

Jag har så klart mina favoritbloggar som jag spanar in regelbundet, men så är jag alltid på jakt efter fler goa bloggar som finns där ute...
Jag surfar runt i en svindlande fart och lämnar kommentarer där jag ser något som faller mig in...
Men så har jag gjort det igen...
Kastat ur en kommentar där blogginnehavaren är typ 100 år yngre än mig själv... Hmmm det känns inte bra, ska verkligen kolla upp lite bättre innan jag slänger ur mig något...
Sorry i alla fall...
Jag måste dock säga att kidsen är otroligt duktiga på att uttrycka sig och behärska internet i bloggvärlden. Flitiga duktiga tonåringar som finns där ute, all cred till er...
men jag lovar att ni ska slippa ha en "gammal tant" hängandes på era bloggar i fortsättningen...

Lite pinsamt faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0