mission impossible 3


Vi såg på film igår, det känns som  det inte behövs någon större beskrivning av filmen dock… Jag menar, har man sett 1:an och 2:an så vill man se 3:an också.
Jag är ingen större fan av M:I men som sagt kommer det en 4:a lär jag väl se den också… Massa action, jag tycker dock att det var något jobbigt med hur man klippt filmen, svårt att förklara men det var lite jobbigt för ögat att se på filmen.
Men svårast hade jag dock för Cruise, jag har blivit skvaller förstörd av den mannen. Kunde inte få bort bilden av honom hoppandes i soffan hos Oprah galen av kärlek.

Nåja efter halva filmen kunde jag koncentrera mig lite bättre och den var så pass spännande att jag orkade se klart hela trots den sena timmen. Så för min del blir det 3 desperata hemmafruar av 5 möjliga, jag vill dock påpeka att jag är ganska generös i mina betyg. Som sagt hellre ge snäppet bättre än tvärtom.
filmbetyg 3


Kommentarer
Postat av: Linda

Har också svårt för honom numera.

2007-01-22 @ 09:44:12
Postat av: Mie*, Absolut Guldkant

Ha ha jag förstår precis vad du menar! Han har mist en hel del av sin charm efter den soffhoppningen;-) Men filmen gick att se...
Ha en bra måndag o kram

2007-01-22 @ 10:55:50
URL: http://teobok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Linda: Som sagt efter halva filmen så fick jag bort skuttandet från tankebanan :)

Mie: Absolut helt klart sevärd :)

2007-01-22 @ 19:20:22
Postat av: Mia

så klart är det jag ovan

2007-01-22 @ 19:20:58
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Rebecka

Jag tycker Tompa är störd-snygg på nåt sätt nufötiden...
Om man ska tro allt man läser så verkar han inte ha alla hästar hemma, men man jan ju inte tro på allt....eller?? :)

2007-01-23 @ 00:25:14
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: Mia

Rebecka: Nä man ska väl tro på hälften och dra bort ännu lite till, men jag såg Oprah programet där han hoppade på och han var verkligen helt hysterisk...
Ha det gott tjejen...

2007-01-23 @ 07:49:42
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0