mästerfotografen i norr

125198-176
Bild: Tack J för den bilden, jag vill också ligga under björkarna i solen...

J bor i Norrland...
 
J har en grym känsla för allt som är vackert så självklart lyckades han roffa åt sig min allra bästa väninna...

J är en man som tar de vackraste bilder med sin kamera som jag vet ( utan fusk och korrigering i fotoprogram skall ni veta).

J tar de vackraste bröllopsfoton ni kan tänka er, jag ska banne mig gifta om mig med samma man för att få så vackra bilder som bara han kan ta...

J jag tycker du borde fixa en hemsida/fotoblogg så fler kan få njuta av dina verk...

Vill du någon gång komma i kontakt med en mästerfotograf och bor i den norra delen av Sverige, maila mig på [email protected] så kan jag i så fall skicka vidare. och nej ingen tradedoubler här... Karlstackarn vet inte ens om att jag gör på detta vis men hans flickvän har ju lovat mig att det är OK...

Kommentarer
Postat av: saravillfara

Oj, vilken vacker bild!
Känns som hemma, för en som kommer från björkarnas stad... ;)
Och underbart somrig också!

2007-01-13 @ 20:37:37
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Postat av: Mia

saraavillfara: Ja visst är den jag ska ta och framkalla den så jag kan ha den på väggen hemma. Hur kan man bli kär i en bild?

2007-01-14 @ 11:44:16
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0