I´m stucked

125198-153

Serien på 5:an som jag missat har dom visat hela dagen idag och det pågår fortfarande...
"Ugly Betty" är en sliskigt klichéartad story om fula Betty som är så ful att hon får kämpa för livet för att behålla jobbet som assistent på en hot modetidning, där alla arbetskollegor är underbart snygga...

Hör ni hur illa det låter? & jag är väl säkert både för gammal och tillräckligt förståndig för att ignorera sånt här "skräp"...
Men jag erkänner att jag är fast, för trots allt är serien helt underbar... så rolig... bra skådisar... ett underbart tidsfördriv en dag som denna när lilleman goar med farmor och mormor hela dagen lång...

Så I´m stucked och kommer sitta bänkad framför burken i morgon kl 20.00 på kanal 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0