He e bar å tramp

125198-161Min kära make kom hem med en sådan här idag... Ja det var helt i enlighet med mina egna önskemål, så jag har ingen anledning att ta illa upp. Min man är klok, tyckte att jag skulle börja med en billigare variant för att se om den verkligen kommer att användas över tid... Ja han känner ju mig rätt väl... så det fick bli så en billig och jag återkommer med rapport om det är något att hänga...
Fast jag har gett mig fariken på att jag verkligen ska trampa på den flera ggr i veckan... Och när jag väl har bestämt något så brukar det bli så...

Uppdatering 070109: Jo den fungerar alldeles utmärkt, självklart inte lika bra som dom som finns gym men den fyller sitt syfte... Det är svettigt, jobbigt och man har nära till duschen efteråt...

Kommentarer
Postat av: Mia

Har en som står här hemma och samlar damm haha. Var jätteduktig på att använda den en månad ungefär sen rann det bara ut i sanden! Hoppas du har bättre självdiciplin än vad jag har!
Ha det bra!

2007-01-09 @ 10:08:57
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Mia

Mia: Ja det får vi verkligen hoppas, för särdeles rolig sysselsättning är det ju inte...

2007-01-09 @ 12:17:33
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0