Dagens shopping på stan

Det blev en liten runda ned på stan, maken skickade iväg mig efter att han kom hem från jobbet... Och det var vär helt ok...
Jag köpte en LV kasse, en Marc Jacobs plånbok, en Hermes sjal och ett par Gucci skor............

Nej (jag ljuger) in my wildest dreams...
NK
stängde mitt framför näsan på mig, där suger dom ju på reakaramellen och har inte startat den ännu men reaskyltar klistrades upp i fönstren så det är väl dags snart...
Men jag fick vända om och lunka vidare, tittade runt lite, provade en gräslig tröja på Åhléns som fick mig att känna mig som Kicki Danielsson som försöker se piffig ut i raffinerade draperingar. Nej det blev inte så mycket annat än ...
2 påsar bomullsrondeller från KICKS och så kalventrecot från Åhléns...
Bomullsrondellerna är dom bästa och köttet gjorde vi plankstek av...

Go kväll alla goa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

UTMANING!!!

2007-01-05 @ 23:31:49
URL: http://sexbehov.blogg.se
Postat av: Mia

Jag tittar in hos dig så får vi se...

2007-01-07 @ 01:05:00
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0