Dag 2 av förutspådda "braiga" veckan

Men vilken dag, alldeles underbar… Härligt väder med lite sooool, en unge som varit på strålande humör.

De lakan jag behövde från IKEA hade kommit in så de inhandlades lite snabbt, RIBBA ramarna i storlek för foton i A4 storlek finns aldrig… Jag börjar tro det är en komplott, att de aldrig funnits och aldrig kommer att komma in men att man ska inse att man är i så behov av dem att man köper något annat istället…


Men jag ger inte upp jag ska ha både i svart och ek… När de väl kommer in ska jag hamstra…Därefter blev det TOYS "R" US och en stooor fin bil till lillprinsen… Där inne fanns en hel lustig ponny, för "endast" 5000:- som kunde röra på huvud och svans och gnägga. Jag lovar att U min bästa tjejkompis skulle kunna köpa en sådan till sin dotter för att överföra sin hästmani (å inget illa talt om hästmanin, för U är en makalös ryttare) till dottern. Rolig var den men helt hysterisk om jag får säga min mening. Om någon har en sådan hårbeklädd jätteplastponny hemma vill jag ha rapport om vad ni tycker om den och hur den används!!!

Idag känner jag bara kärlek, lycka och glädje så dag 2 har ju varit fantastisk måste jag säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0