bara pinsamt

Oj.......... Det här är verkligen pinsamt och dessutom verkar det vara alldeles sant. Inte brukar jag bry mig särdeles mycket om dessa tu men psykhjälp, öppet kärleksbrev och "nu ska ni minsann får se" snack om att inte släppa in folk på krogen....
Hooooooooo jag får rysningar så pinsamt tycker jag att det är... Nä hädanefter ska jag snabbare än snabbast bläddra bort sidan om jag köpt en kvällsblaska där någon av de två figurerar...
                                                                                                                                      
Ha en go kväll, å jag måste försöka komma i säng i tid ikväll så jag får tillbaka lust och ork...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0