Årets första dag


Bild: Stökigt nyårsfirande ute i landet, Aftonbladet

Ja här hemma gick nyårsfirandet lugnt till... Trevligt, the mothers var nöjda, mycket god mat och shit vilken snygg make jag hade hela kvällen igår...Å inte är jag bakis på årets första dag heller och jag måste faktiskt säga att det är såååå skönt.
Nu med en kopp kaffe i magen känns det som om jag är rätt pigg ändå trots att det blev sent.

Sonen sov gott hela natten och vaknade inte av alla raketer som folk envisades med att smälla ända fram mot tretiden så det ekade mellan husen. Vanligtvis älskar jag raketregn men när sonen är lite racklig då vill man ju så gärna att han ska få sova... Å det gjorde han ju, utan problem.

Förra året 2006 var helt ok, riktigt bra faktiskt och jag tror och känner på mig att 2007 bara kommer att bli bättre. 
Att det regnar nu på morgonen, på årets första dag det struntar jag i...

Kommentarer
Postat av: rumbaqueen

Hemma hos oss gick det också lugnt till. Hur det var på stan det vet jag inte än, har inte sett på några nyheter ännu.
Gott Nytt...

2007-01-01 @ 17:13:24
URL: http://rumbaqueen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0