uppryckning!!!

125198-229
Bild: Halsband från Me&Ro, eluxury

Alla hjärtans dag börjar ju närma sig, en riktigt trevlig dag i och för sig men jag har inte lust att vare sig köpa något eller önska mig något för egen del. En mysig god middag känns som alldeles tillräckligt... Shoppandet inför denna dag känns för tillfället mest som något man gör för att man ska.

Men
att jag känner så beror nog mest på att jag känner mig allmänt inspirationslös och tråkig... Upplever det som om allt och alla (inklusive mig själv) gått i ide ordentligt nu under vintern och bara väntar på allt roligt som ska börja när våren tittar fram...

Men i morgon kväll ska jag faktiskt ut i Stockholmsnatten med en underbar väninna å det ska verkligen bli sååå fantastiskt underbart roligt... Det är inte så ofta vi ses men när vi väl gör det så har vi aldrig någonsin haft en trist minut...




Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

åhh..så skoj..ni får garanterat en toppen kväll imorgon=)! Kram & trevlig helg!

2007-02-08 @ 21:56:50
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: mezzie

Hääärligt :-)
Jag har preciiiis lagt in en beställning jag fast det var myyycket man ville ha jue :-)
Natti kjaaam på dig!

2007-02-08 @ 21:58:23
URL: http://mezzielina.webblogg.se/
Postat av: Mia

hannahsthlm: Ja det tror jag med ;) Ha en härlig helg du med

mezzie: Ja men då säger jag godmorgon, kram :)

2007-02-09 @ 07:43:47
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0