Respekt till folket! Kostar inget och gör inte ont

Jag är fundersam ikväll... Det riktigt bubblar av tankar fram och tillbaka hit och dit... Jag är en sådan människa som inte kan låta bli att oroa mig för andra... Oroa mig över sådant som jag kanske inte har med att göra... Men jag kan ändå inte låta bli... Thats me...

Hmmm har sett en hel del idag som jag inte alls gillar. Ska gå och sova på saken och hoppas att alla de som jag respekterar har det gott och mår väl...

I morgon är en annan dag som Schlager Christer så klokt brukar krysta fram...

 

Kommentarer
Postat av: mezzie

Jaa,du var/är inte ensam om det...
Och nu ska man till skolan håll nu tummarna att läraren behagar komma ;-)

Kramar i massa och ha en underbar dag!

2007-02-06 @ 08:13:18
URL: http://mezziegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaaa, kan inte annat än instämma...

Ha en fin dag & kram på dig!

2007-02-06 @ 09:31:26
Postat av: Mia

mezzie & Linda: Ha det gott ni båda

2007-02-06 @ 13:01:07
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0