och så fick även min man en goodie bag

125198-259

-Ha kolla här, även jag har fått en GOODIE BAG... Sade mannen till mig i morse med en härlig glimt i ögat (vad nu den blicken skulle betyda egentligen)...
Han fick den i alla fall igår på fotbollsmatchen där det var dresscode och fyrarätters... Mannen är helt salig över sin resa, det var intensivt, full fart, mycket fotboll, underbart sällskap, kalashotell, god mat. En toppenresa helt enkelt.
Nyfiken som jag  är så var jag bara tvungen att rota i påsen och där fanns:
-Ett vipkort
-silverpenna och nyckelring
-en liten mini skinnplånka
-en konstig anteckningsbok i skinn
-och en engångskamera

Jag tycker ingenting om innehållet men däremot är det kul att även mannen svassat runt där det bjudits på goodie bags...

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

tack för komplimangen...verkar som att din man haft det bra, blivit väl omhändertagen, nice
X

2007-02-26 @ 13:15:35
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: mia

Lazy Girl: :)

2007-02-26 @ 13:37:27
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0