mat med mami

Ofta när jag lagar helgmat (lite smarrigare än till vardags) så tänker jag på min mamma och önskade att man kunde bjuda henne på middag... Tror att hon brukar känna likadant för vi ringer ofta på fredag eller lördagkvällen, pratar om allt och ingenting och berättar vad vi ätit och utbrister ofta... -Ååå om du ändå vore här så vi kunde äta tillsammans...

Nu är hon ju här så ikväll ska jag laga det godaste jag gjort på länge, mysa med mamsen och äta låååångsamt för att ta vara på tiden eftersom det är så sällan som vi kan dela en måltid tillsammans...

Kommentarer
Postat av: mezzie

Åh låter gott =)
Själv skulle mor kommit men tyvärr kom ett migränanfall emelllan :-S
Men vi bor ju såpass nära att vi kan ta det en annan dag...
Hoppas ni får en rikitgt trevlig lördag nu!
KRAM!

2007-02-24 @ 14:34:25
Postat av: Mia

mezzie: detsamma, kramii

2007-02-24 @ 15:11:36
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0