isolering

125198-256
Bild: Obs föremålet på bilden har ingenting med texten att göra, Burberry

När jag tittar ut på träden är de alldeles stilla... Så det verkar inte blåsa lika mycket som igår, jag gillar inte när det blåser, får gärna vara -20 bara inte vinden viner runt ansiktet. Men idag ska vi ut i alla fall.

Jag är så sugen på att åka iväg ut på en liten shoppingtur med sonen och min mamma men jag ska låta bli... Vi har varit sjuka en hel del i vinter och nu för tillfället peppar peppar så är vi i toppform...
Så för att bibehålla den formen en liten stund till väljer jag att inte åka tunnelbana och gå in på stora köpcentrum med den lille...
Jag tycker det är makalöst att folk släpar med sig själva och barnen ut bland folk när de är dyngsjuka. För inte så länge sedan hörde jag en mamma surra med en expedit om sin dotter i barnvagnen.

- Ja hon ser lite trött ut, he he, ja men vi ska snart åka, hon har ju 40 graders feber så vi ska hem och vila...


Sanslöst, låt åtminstone barnen vara hemma när de är sjuka, så viktigt kan det ju inte vara att shoppa.

Kommentarer
Postat av: Frida

Sjalen var så nice.

2007-02-25 @ 09:11:07
URL: http://fsj.blogg.se
Postat av: mezzie

Helt sant!
vi fick hem lappar från dagis att vi är dåliga på att inte ha dem hemma så de är riktigt friska innan de kommer tillbaka!
Fast det gällde visst inte mig =)
För jag sickar aldrig tillbaka Sessan om hon inte är helt 100 inann....
Men det visar på att vi föräldrar inte låter våra barn vara hemma så de blir friska...
Nu säger jag inte att alla är såna men tyvärr finns en del...

Ha en fiin söndag här ska det nu börjas städas då både gubben,hunden och Sessan är ute och åker pulka =)man får passa på!

Kramar!

2007-02-25 @ 11:46:01
Postat av: mia

Frida: Ja den skulle sitta fint:)

mezzie: Städar här med, ha det gott:)

2007-02-25 @ 15:44:15
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0