liten lista

Piggade så klart på mig en aning, eftersom jag vilade en stund denna kväll, roar mig med en liten lista...

reser helst till
: Norrland faktiskt
tidning jag gillar: Elle, Sköna hem och VR som jag inte kan låta bli
favoritsite: många
fikar gärna på: där de bjudes på starkt och gott kaffe
favoritbutik: HM, NK och om jag hade mer deg skulle jag även shoppa oftare på Gucci och Natalie Shuterman
favoritfärg: Svart, rosa, rött
favoritmärke: Är inte märkesfixerad men gillar Gucci och Dior
favoritdjur: Katt och hund
stjärna jag vill träffa: Kan faktiskt inte komma på någon just nu
motionerar: Har legat av mig men annars flera ggr i veckan
senaste fyndet: Ljuslyktorna från Åhlens
fulaste färgen på kläder: Hudfärgade/beige byxor
senast sedda film på bio: minns inte
senast köpta skiva: Jill johnsons senaste
sparar till: Bostadsrätten
pålägg som gäller: Ost och julskinka
dagens dryck: kranvatten
senaste boken du läste: Magdalena Graafs
senaste maträtten du åt: fisk å potatis
senaste klädesplagget du bar: klänning och grå strumpbyxor
senaste repliken du yttrade: Gonatt
senaste personen du träffade: Min man
senaste personen du pratade i telefon med: Maken
senaste personen du fick brev av: Inga brev på sista tide men julkorten har börjat droppa in
senaste gången du sov: framför TV:n under Roomservice denna kväll
senaste saken du köpte: Ljuslyktorna
vad har du gjort idag: Varit ute  mkt, slagit in paket mm
hur tidigt stiger du upp: 07.00
vilken färg har du på håret: Brunt
vad har du för färg på ögonen: Grön/bruna
är du uppväxt i stan eller på landet: Stan
var har du ont: Ingenstans
kan du stå på händer: Tror att jag kan det fortfarande men har inte provat på många år
vad tycker du om idrott: Hälosamt men trist att titta på
vad har du för klocka: Trasig, måste ha en ny...

Jag snodde listan hos elin...


Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Roligt med listor ibland.-)! Kram o Gonatt!

2007-12-20 @ 00:29:39
URL: http://hannahsthlm.blogg.se
Postat av: mia dh

hannahsthlm: ja ibland så:)Kram å gomorron:)

2007-12-20 @ 09:22:46
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0