lite julrapport

125198-1169
Här har vi det toppen i norrland, närmare bestämt i Umeå. Ingen snö, snarare regn och tö men det spelar ingen roll detta år. Att fira jul tillsammans med släkten som vi längtat efter så länge har varit ljuvligt för alla. Så pass att vi kommer att stanna ytterliggare en dag.

Gårdagens julafton 2 blev precis som förväntat, bästa julbordet (massor med vilt eftersom värden är jägare), män som bastar, massa mys, hundhår överallt, härligt prat och ingen tid för surfande vid datorn. Idag (eller rättare sagt igår) på annandagen åkte vi tillbaka in till stan igen, jag och svägerskan drog ut på rean och jag som inte är en reamänniska hittade i alla fall en trivsam kjol i som jag myst i hela dagen. Ikväll befinner sig maken på en så kallad "hemvändarkväll" på krogen. Jag och svägerskan har haft det riktigt nice hemmavid med barnen, i morgon har vi inga större planer. Min pappa har åkt upp till fjällen igen (han bor där), min mamma är lite krasslig så jag gissar att vi bara tar det lugnt, dagen innan det blir hemfärd mot huvudstaden igen.

Ibland är det bara så gott att leva...

Ni då? Hur är läget borta hos er?

Bild: På reakjolen

Kommentarer
Postat av: A

Verkligen jättesnygg kjol=) Ha en god fortsättning på året....

2007-12-27 @ 08:39:47
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: AnnaSv

Det låter som om ni har haft det jättebra! Kjolen är fin! =)

Kram,
AnnaSv

2007-12-27 @ 11:11:46
URL: http://annasv.blogg.se
Postat av: Jessica

den kjolen myser jag också i titt som tätt ;)
den är från hm eller?
här är det väldigt lugnt och skönt, vi bara slappar och njuter av ledigheten. god fortsättning!

2007-12-27 @ 12:08:57
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: Nettan

Snygg kjol! Har inte varit ute i rean ännu! Får nog bli en tur imorgon men jag har inget som jag absolut måste köpa just nu!
Skönt att ni har det bra!
Kram

2007-12-27 @ 17:39:05
URL: http://www.reflektioner.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0