listan

Denna lista hittade jag hos Åsa


1.   Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Köpte bostadsrätt


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte att jag gav ett enda

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jaaaaaaaaaaa


4. Dog någon som stod dig nära?
Nope, ingen nära

5. Vilka länder besökte du?
Har bara hängt i Sverige detta år

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Nej

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Sonens födelsedag, julafton

8. Vad var din största framgång 2007?
Envis kamp för rättvisa lönar sig

9. Största misstaget?
Inget jag själv är medveten om

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara diverse förkylningar och en otäck maginfluensa under hösten/vintern


11. Bästa köpet?
Lägenheten hoppas jag

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Lägenheten igen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Japp sonens alla fina framgångar


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?
Ett gäng, bla Umbrella

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
2007 har periodvis varit ett tufft år och jag ser fram mot det nya som kommer att bli toppen


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pratat mer med mina vänner

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte

18. Hur tillbringade du julen?
Uppe i norrland med släkten


19. Blev du kär i år?
Fortfarande kär i min man

20. Hur många one night stands?
Inte ett enda och passar inte så bra när man är gift

21. Favoritprogram på TV?
Helt klart Heroes

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Att hata någon skadar bara en själv så jag hatar ingen


23. Bästa boken du läste i år?
Det ska bli mig ett sant nöje att döda dig

24. Största musikaliska upptäckten?
 Plågar mina nära med min sång, sonen är den enda som uppskattar sjungandet

25. Något du önskade dig och fick?
Massor

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja men samtidigt förväntade jag mig icke att få dyrgriparna till skor som jag "önskade" mig

27. Årets bästa film?
Sorry tror inte jag sett någon som jag bara tycker är den bästa detta år

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Ja vad gjorde jag, jo bodde på hotell med familjen

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jo då men det ältar jag inte utan blickar framåt istället


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Hmmmmmmmm ingen aning vad jag har för stil

31. Vad fick dig att må bra?
Min familj


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Fortfarande förtjust i Persbrandt

33. Vem saknade du?
Släkt och vänner från norr

34. De bästa nya människorna du träffade?
Bästa och bästa men det var kul att träffa Mira, Samira, Hannah och Mezzie


Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Så snällt att jag fick stå med. :) Kram och ha en bra dag.

2007-12-30 @ 11:25:57
URL: http://samira.nu
Postat av: mezzie

Naaw,det jhad eju jag glömt ta med bloggbiran :-S Men självklart var det lika kul och träffa dej och de andra med :-)
Var allt riktig rolig kväll :-)
Ha en fin dag!
Kram

2007-12-30 @ 13:00:04
URL: http://mittfamiljeliv.blogg.se
Postat av: Jessika

Åh, jag tror att jag måste härmas! Gott slut och Gott Nytt!

2007-12-30 @ 18:33:48
URL: http://lundgrens-hammaro.blogspot.com
Postat av: Jennie

Snor listan för dig :-)

Kram Jennie

2007-12-30 @ 20:08:56
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se
Postat av: mia dh

Samira: Haha ja visst var jag snäll, jag diggar ju dig så detta var icke av godhet:)

mezzie: Ha det fint du me

Jessika: Gör så:)

Jennie: Vassego:)

2007-12-30 @ 21:09:24
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: hannahsthlm

Tack söta, detsamma:-)! Gott Nytt år! Kram!

2008-01-01 @ 21:46:54
URL: http://hannahsthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0