julen är över

image1170
Våra rara släktingar hade ordnat allt så fint över julen. Varje år säger vi att det var rekordmånga julklappar men detta året tog nog priset, granen syns knappt bakom klapparna. Men vi var ju å andra sidan många som firade tillsammans. Mindre att släpa med hem fick vi dock inte som vi optimistiskt trott innan.

Men nu är julen över, vi är hemma igen och jag kommer att roa mig med att placera Cultdesignkrukor på sin plats, testa rosa blendern, dricka lyxkaffe och rensa ut sonens gamla leksaker som han blivit för stor för och ersätta med det nya. Bara kul tycker jag och även om vår jul har varit alldeles underbar är det gott att komma hem igen, riktigt gott.

Hoppas att ni haft en fin jul alla ni,
om ni haft en trist sådan kan ni ju alltid glädja er åt att den är över:)

Bild: På min favorittomte och alla klappar

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Det verkar ha varit en helt underbar jul.
Fast du, den är inte slut än, vi skall på julfest i dag.
Ha en fin kväll!

2007-12-29 @ 14:04:15
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: mia dh

Åsa.S: Ja den har inte kunnat vara bättre, men vi har längtat i flera år efter att fira med släkten i norrland så vi var nog värda denna goa jul:) Hoppas du haft det fint med och ha en toppenlkväll.

2007-12-29 @ 15:50:54
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0