julaftonskjol

image1148
Det var en trivsam men kort tur in till stan igår och inte var det så mycket folk ute heller. Köpte i alla fall en kjol som jag dessvärre är rätt så tveksam till ifall jag ska behålla. Måste nog fundera lite till, mönstret gillar jag men det är 2 veck framtill på kjolen som jag inte riktigt kommer överens med. Mannen tyckte den var fin men jag vet inte om jag alltid kan lita på honom när det gäller mina kläder. Min make är en ärlig man men när jag tvingar honom att meddela mig vad han tycker om mina outfits, ja då vet jag inte riktigt om han alltid är helt ärlig eller bara smart.

Kommentarer
Postat av: Jellon

Hej Mia dh! Jag ville bara skicka en stor kram till en härlig person som jag nu också har förstått är en riktig lejoninna med styrka och kraft, uthållighet och mod ? som har kämpar för sin familj mot något som inte borde vara ett hinder ? utan en förväntad hjälp. Man blir förvånad att det ska vara på det här viset. En del ska prövas hårdare än andra, verkar det som. Jag blev rörd av ditt inlägg. Har inte förstått innan. Grattis till framgången. Den kommer att hålla i sig nu. Mys med din familj.

Och du ? kjolen hade ett mycket vackert snitt och siluett tyckte jag. Det är kanske överdelen som är viktig för att helheten ska kännas bra ...?

Kram från Märit

2007-12-18 @ 08:43:19
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com
Postat av: Jellon

Det blev konstiga frågetecken i min text. Det ska vara långa tankestreck. Hmmm måste blitt nåt med textkodningen... Märit igen

2007-12-18 @ 08:45:39
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com
Postat av: mia dh

Jellon: Tack så mkt för de fina orden, glädjer mg, ha det fint.

2007-12-18 @ 19:01:18
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Lärarinnan

Mycket snygg kjol!

Ang ljuslyktorna så måste du ha varit på Åhléns City? De enda de har kvar är just de kantstötta, jag har också ratat dem, men Åhlénsvaruhus finns det ju många av om man orkar gå runt...

2007-12-18 @ 21:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0