delrapport...

image1143
Hemma igen, mätt och belåten efter en underbart trevlig middag hos vänner. Poff så försvann timmarna bara och så var det dags för hemfärd och nattning. Hur nice som helst i alla fall (tack Silvermannen och Lärarinnan).

Lovade ju rapport om "mirakelkrämen", i nuläget  vet jag faktiskt inte om den har haft någon större verkan, har i och för sig känt mig lite "yngre" idag men det beror nog mer på god sömn och en son som varit ljuvlig hela dagen än en ansiktskräm. Jag har desutom bara använt den i 2 veckor och resultat utlovas inte förrän efter 4 så jag får väl återkomma med slutgiltiga rapporten då (om lilla tuben räcker så länge förstås).

Näe ni ha en fortsatt trevlig lördagskväll...

(Mannen du är så välkommen hem i morgon, allt flyter på smidigt och sonen sover så sött, puss puss)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter bra, ser fram emot att träffa er i morgon puss. Nu blir det lax, gravlaxsås
och tunnbröd på menyn. Love u...:)/mannen

2007-12-15 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0