tillfällig svacka, kusinen barbro och nätshoppingsug

image734
Igår var gossen så pass risig att vi åkte till vårdcentralen, prover visade inget, åkte hem och höll våra tummar. Idag är han mycket bättre och vi hoppas det bara var en tillfällig formsvacka. Med tanke på gårdagens febertopp så blir det lugna aktiviteter idag, med mycket ritande, filmtittande och så en lugn tur med vagnen.

Under köksbordet hörde jag en liten viskande röst, sonen låg där, lekte med något och mumlade om Barbro.
-Barbro, Barbro, Barbro. (Sonen)
-Vem är Barbro? (Jag)
-Nya bebisen, kusinen. (Sonen)
-Näää men hon heter ju Elicia. (Jag)
-Vad heter din kusin. (Jag)
-Barbrooooooo! (Sonen)
Han ger sig inte, har bara bestämt sig för att kusinen ska heta Barbro, men han skrattar så där riktigt lurigt så han vet nog att han är rolig när han håller på.

Själv är jag galet sugen på att nätshoppa, får se om jag kan låta bli. Skulle gärna vilja allt på bilden. Läppglansgalningen (jag) behöver egentligen inget nytt men är sugen att testa Lip Injection, någon som testat? Är det bra? Om det nu blir någon shopping så får jag begränsa mig lite i alla fall.

Bild: Too Faced Wrinkle Injection 249:-,Tweezerman pincett 249:-, Essie handcreme 69:-, Smashbox primer 395:-, Too Faced Lip Injection 198:-, Essie nagelack 4-pack 239:-, allt från Blush

Kommentarer
Postat av: Biibii

Hihihi Han är en riktig filur din söte son. Längtar efter er. Har redan planerat in att du och jag ska gå ut och sätta oss på nått mysigt ställe, beställa in en smarrig sommardrink och sitta och surra hela kvällen. Medans killarna ser efter barnen!! Bra idé va?! kramiiiii

2007-08-01 @ 09:36:35
Postat av: Linda

Jag har det läppglanset. Kan inte påstå att det blir så stor skillnad men det luktar gott och har fin färg. Det räcker för mig och jag skulle kunna köpa det igen :)

2007-08-01 @ 10:20:49
URL: http://lindasplace.blogsome.com
Postat av: Cim

Tack, ja nu funkar mina länkar, men det är tack vare Mia (Studentmamma)... Tack ändå!! Kram

2007-08-01 @ 10:54:14
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Angelica

Härliga nätshopping saker och gullig son :)

2007-08-01 @ 11:32:47
URL: http://aljung.blogg.se
Postat av: Maria

Om du vill ha en bra plumper så tycker jag att Freeze gör bra grejer. Men jag tycker att oavsett vilken man provar så är effekten inte så mycket att ha ändå!

2007-08-01 @ 11:42:35
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: Malin S

Kul att du gillar min blogg =)

2007-08-01 @ 12:46:35
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: mia dh

Biibii: Japp en riktig filur. Din idé låter lysande men först måste jag få goseligosa med Elicia ordentligt:)
Linda: Låter lovande:)
Cim: Ja visst, jag läste det och vad bra att det funkar:)
Angelica: :)
Maria: Jag hoppade att beställa plumper och har inte sett ngn större effekt på de jag testat heller:)
Malin S: Alltid kul att hitta nya trevliga bloggers:)

2007-08-01 @ 13:45:45
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0