shoppa dubbelt...

image810
Trodde att jag hade glömt hudlotion och alla hårprodukter hemma i Stockholm så jag begav mig in till city (Umeå)och shoppade nytt . Naturligtvis hittades påsen direkt när jag kom tillbaka från stan, påsen med alla flaskor hade placerats i sonens ryggsäck. 
Nu har jag i alla fall vad jag behöver i hårväg för ett bra tag framöver.

Lärarinnan (min väninna) hade ett fruktigt orangerött nagelack sist när vi sågs, det var så fint och jag köpte ett liknande. Mavala nr 3 "Paris", jag gillar det och tycker det funkar bra med egna korta naglar. Till mannens förskräckelse har jag även målat tånaglarna, han blir lite lätt illamående av röda tånaglar men det kan inte hjälpas för jag vill att de ska lysa i sandalerna. 

Kommentarer
Postat av: anna

haha, ja du får se det så - nu är du fullt garderad o slipper den utgiften senare i höst ;)
kram!

2007-08-21 @ 10:30:36
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Cim

Hihihi, ja ja mendet var väl liiiite kul att shoppa loss lite också... ;-) Ja, Mavala nr 3 Paris har jag använt i säkert tre år, mycket fint!!! Men nu till hösten har jag köpt ett nytt som jag rekommenderar, nr 78 Tobago... Så snyggt och till o med lite extra snyggt om man har ett riktigt blankt överlack också! Ha det gott... Kramis

2007-08-21 @ 13:12:03
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Ha ha, ja men han vänjer sig nog! Lysande fötter är väl aldrig fel;)
Ha det fint!

2007-08-21 @ 14:30:23
URL: http://absolutguldkant.blogspot.com/
Postat av: Lärarinnan

Det är faktiskt den färgen jag har! Hälsa Ume!

2007-08-21 @ 21:54:57
Postat av: mia dh

anna: precis:)
Cim: Alltid kul, det ska jag spana in:)
Mie: Tveksamt men han får allt stå ut och det är perfekt med lysande tassar:)
Lärarinnan: Ahaaaaaa vilket färgseende, fast det var finare på dig, beror nog på avsaknaden av solbränna:)Jag hälsar Ume och tänker på er varje dag, speciellt när jag går förbi en viss restaurang som mamma bor precis i närheten av:)Kramar...

2007-08-21 @ 22:05:10
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Lärarinnan

Åååååå, vilka minnen!

2007-08-22 @ 18:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0