partyprinsessan

Partyprinsessa igår och idag en småpatetisk efterklok person som insiktsfullt förstår varför jag går ut så sällan. Men det var sjukt roligt igår och vi (jag och bästa vännen lärarinnan) var verkligen ute hela natten, jag trampade folk på fötterna och tvingade italienare som var här pga Prideveckan att dansa med oss bara för att de såg ut att ha så tråkigt (typiskt mig).

Man och son har redan åkt iväg till Zoo, jag saknar dem båda redan. Jag ska vräka i mig onyttigheter och försöka vila lite en stund.
125198-749
Lärarinnan är bäst som har bokat biljetter till Gwen på Globen. Skulle dock inte betala en endaste krona för att se kråmande galande Ainbusk. De röjer runt på nyhetsmorgon och jag har fått min Ainbuskdos så det räcker för 5 år framöver.

Over n´ out...

Kommentarer
Postat av: Biibii

Åh vad vad kul att höra att kvällen var till belåtenhet. Fast det brukar ju era kvällar ute vara. Själv laddar jag inför preimärfest nästa fredag då jag ska på 30 års kalas! M ska vara hemma med Elicia så jag kan får partajja lite för första gången på vääääldigt länge! Och gissa vad jag ska konsumera på förfesten då???
JUST DET ! CHAMPAGNE! Härligt bubblande champagne kommer att avnjutas så det spritter i kroppen. Så som du förstår så är jag laddad!!
Hare gött!

2007-08-04 @ 11:57:46
URL: http://bumblebeezz.blogg.se/
Postat av: Jessica

låter ju onekligen som om ni haft en riktig höjdar kväll/natt. kul! förhoppningsvis blir denna likabra för mig när vi ska ha klassträff. ha en fortsatt trevlig helg =)

2007-08-04 @ 13:19:55
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: Jenny

Låter som ni hade kanonkul! Får man fråga var ni hamnade?

2007-08-04 @ 13:32:07
URL: http://wagen.blogg.se
Postat av: Lärarinnan

Fgcnbcvgmbgvcmbgcmejgfkg... Så känns min hjärna idag! Visst hade vi roligt igår,
kanonkul var det! Det var länge sedan jag dansade så mycket. Ha ha ha ha ha, vilka partyprinsessor vi är!

2007-08-04 @ 14:31:37
Postat av: mia dh

Biibii: Jodå med skumpa kommer man igång ordentligt. Ha det gott:)
Jessica: Jaa jätte nice hade vi och vad kul med klassfest:)
Jenny: Snurrade runt lite här och var hamnade till slut på Berns Terassen
Lärarinnan: skrkomddfpfrrs här med, tur vi har haft det lugnt idag:)

2007-08-04 @ 19:52:22
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0