njaaaaaaaaaaaha och hur var det här då?

image766
Dagens to dooooo:

Nu: Puh time...
Efter det: Handla mat
Lite senare: Förbereda mat, röja undan i röran och samtidigt försöka roa sonen
Ännu lite senare: Tvaga och piffa till mig
Precis innan: Kanske om jag hinner, bjuda på en bild och vad jag tycker om min "Wrinkle injection"
Precis efter: Lite hemligt, inget spektakulärt, lite trevligt bara:)

Ha en underbar fredag alla ni och vad ska ni hitta på idag?

Bild: Chloéväska och Louboutinskor, Net-a-porter. (Vill bara meddela en viss person som håller på att vackla. Det är jätte, jätte, jätte, jättelätt att klicka hem det på bilden. Och jag lovar att jag gör det direkt om du åter börjar med det du slutat med;)


Kommentarer
Postat av: kicki

Vi har just pratat om det...får nog bli kräftor ikväll...gott...med en stor stark till, eller två..
kramen och ha en bra helg
kicki

2007-08-10 @ 13:41:55
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Lärarinnan

Ha ha haaaa! Vad roliga ni är! Lite småhot över nätet... Och jag vet ju hur det kan vara - lite trixigt att fixa och roa samtidigt.

2007-08-10 @ 13:43:07
Postat av: Sussi

Den väskan har jag också tittat på. Är skit fin! :)

2007-08-10 @ 13:45:59
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi
Postat av: Milla

Idag har dagen tillbringats med att jobba duktigt vid datorn i köket. Snart ska det göras "lunch" till två 14-åringar, sen ska det väl bli kväll också...
Den där wrinkle cremen blev jag enormt nyfiken på! Du måste berätta hur det funkar! Om det funkar?
Kan berätta att skorna nog bara är skådebröd för mig, skulle stå på örona på direkten om jag tog dem på...haha.

2007-08-10 @ 14:59:01
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: mia dh

kicki: Låter inte dumt, kram tillbaka
Lärarinnan: Ja visst är vi, jag är ett stort fan av kärleksfulla hot:)
Sussi: Ja den är riktigt söt:)
Milla: Har rapporterat om krämen, och ett par Louboutin vill jag verkligen ha en dag:)

2007-08-10 @ 22:39:16
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0