nä men vi stannar...

125198-839
Sista natten i norrland trodde jag som till maken förmedlat att jag inte var det minsta sugen på att åka hem till Stockholm i morgon bitti. Och tur för mig för det hade inte mannen heller. En natt till i Umeå sedan åker vi verkligen hem, fredag blir bra, en bra dag att åka hem på.

Bild: Utsikt från hotellet och så jag då...

Och några kommentarer går inte att besvara via detta nät för det går alldeles för långsamt, annars vanligtvis brukar jag vilja svara er alla...

Kommentarer
Postat av: Jessica

då hade vi ju kunnat vinka till varandra på motorvägen, om nu inte jag hade åkt en helt annan riktning då....
i alla fall är vi båda på väg hem i morgon, med blandade känslor, eller hur är det hos dig?

2007-08-30 @ 10:49:18
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: mia dh

Jessica: Precis så är det, men nu känns det lite mer OK eftersom vi stannade lite till. Ska bli skönt att komma hem också, men 9 timmar bilresa skulle jag lätt kunna stå över:)

2007-08-30 @ 14:43:29
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0