mission surpriseparty utfört...

image769
Varmt och klibbigt idag, håret vill aldrig riktigt torka, men jag klagar inte, jag lovar.

Det blev en riktigt trevlig kalaskväll och hemlisen var ett litet surpriseparty för mannen som precis fyllt år. Goda vänner på middag och det bästa av allt var mannens min när han kom hem, precis vad han behövde. Han blev glatt överraskad, jag blev glad, alla var glada och han tyckte att jag var bästa frun i hela världen, underbart.

Och så till Too faced Wrinkle Injection som lovar att släta ut fina linjer. Har dragit på att meddela vad jag tycker om den lilla tuben. Anledningen till detta är att jag inte riktigt kommit underfund med om det blir någon skillnad eller inte. Först inbillade jag mig att det nog blev lite bättre men sedan så, njae kanske lite på sin höjd eller ändå inte.

För att få de "fiiiina linjerna" runt ögonen att försvinna så får jag nog antingen dra mig till Botoxdoktorn på riktigt eller lägga till med en konstant förvånad min med höjda ögonbryn.

Jag har inte lust med något av alternativen så det får vara som det är. Ha en go kväll:)

Nämen nu blev det ju genast lite roligare, vad snälla ni har varit som röstat på mig, kuligt...
BloggRegistret.se


Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag har tryckt. Var det allt? Jag har provat 24/7 från freeze som alla säger är bra. Peelingen är kanon. Men släta ut, inte märkt något! Nu ska jag ut igen. Kul att din darling uppskattade det. Söt du är! Kul med mer bilder även fast man ibland undrar hur fan man ser ut! :)

2007-08-10 @ 23:31:33
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi
Postat av: mia dh

Sussi: Ha det gott, hoppas du fick en trevlig kväll:)

2007-08-11 @ 10:12:58
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Milla

Hm angående wrinkle cremen .... det KAN ju inte vara så enkelt trots allt. Fina små linjer är ju även en personlighet, har jag hört. Det enda som jag varit med om hjälpt är en rejäl AHA-behandling på salong, det räddade många av mina små skavanker och mörka fläckar en gång i tiden. Jag försöker låta bli att rynka pannan bistert men det är ju inte så enkelt alla dar med lynniga tonåringar i huset- tralala!

2007-08-11 @ 17:17:39
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: mia dh

Milla: :)

2007-08-12 @ 10:43:01
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Liza

Det finns inga cremer som kan släta ut rynkor...det som händer med huden när man tar på en antirynk creme är att det uppstår en liten allergichock på huden. det blir som en svullnad och den i sin tur gör att det ser slätare ut. men jag tycker man ska avstå från sånt, vem vill ha en allergichock varje dag. kan ju inte vara nyttigt.
jag kör på det naturliga åldrandet. har dock än så länge inte fått några "fina linjer", är ju inte så otroligt gammal än.
det är charmigt med ett par tre kråksparkar vid ögonen tycker jag.

//Liza

2007-12-04 @ 13:16:52
URL: http://teddybella.blogg.se/
Postat av: maria

Fuck!Funderade jusr på att köpa just den och surfade runt för att se om den verkade bra :(

2008-07-06 @ 09:25:18
URL: http://ytligast.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0