inte i ögat...

Godmorgon alla ni, här är det verkligen en god morgon det är ju fredag, jag har sprungit en morgonrunda, som förvisso var tyngre än vanligt och jag ska nog låta benen vila resten av veckan. Nu tar jag en kopp härligt kaffe och ser fram mot en mysig dag men framförallt kvällen...
image746
Igårkväll testade jag ett prov från Blush, Freeze 24/7 anti-wrinkle cream och jag kan bara instämma i vad som står i instruktionen... Man ska inte ha krämen i ögonen, kändes som tigerbalsam i ögat, aj. Särdeles färre rynkor blev det inte på ett test men huden kändes fräsch och pigg efteråt (ja efter att jag fått bort det som hamnade i ögat).

Bild: Blush

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en alldeles underbar fredag och njut av helgen!

2007-08-03 @ 08:34:43
URL: http://www.reflektioner.org
Postat av: mia dh

Nettan: detsamma:)

2007-08-03 @ 11:08:08
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0