halv sallad och en kaloribomb

image786

Dagens lunch bestod av en köpsallad och en kaloribomb. Allt är som vanligt här hemma för nu finns det kaffe på plats.

Helt som vanligt är det ju dock inte efter som det ska packas inför semestern, ingen långvarig sådan men 3 dyrbara veckor.
Jag bjöds dock alldeles nyligen på en överraskning, svärmor följer visst med som ett litet Kinderägg efter vår norrlandsvistelse. Så nu har maken en hel del att pyssla med efter jobbet de kommande kvällarna. Så sugen på att putsa i skrymslen och vrår verkar han inte.
Jag har dock sagt det förr men nu menar jag det, struntar han i det så tar jag in på Hotell. Hmmmmm kanske skulle passa på att resa bort till en vacker plats alldeles själv och vila ut istället för att sköta markservice och lyssna på pikar om hur värdelös man är på att städa under sophinken och var än man nu kan finna kvarglömd smuts.


Kommentarer
Postat av: Helena

Selma Lagerlöf SPA har jag hört ska vara riktigt bra.
Kanske kan vara något att unna dig istället för att feja hemma så att andra ska bli nöjda.
Ha en fortsatt bra dag!

2007-08-15 @ 16:37:04
URL: http://omhelenaochlitetill.blogg.se
Postat av: mia dh

Helena: Låter helt klart intressant...

2007-08-15 @ 20:08:14
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0