förra veckan...

image807

Förra veckans:

Dagar jag helst vill glömma:
Måndagen och tisdagen, sega och tråkiga och bara jobbiga helt enkelt
Humör: Inget vidare i början på veckan för att i slutet på veckan hamna på supertopp
Firande: Semestern så klart
Bästa: Att vi är på plats i norrland tillsammans med vår familj
Jag visste det: Att det så klart inte är lika varmt här uppe vad än alla säger, skulle ha tagit med mig ylletröja att ha om kvällarna
Hurtigaste: Att jag på andra semesterdagen tog mig ut och joggade som jag planerat (4 rundor totalt denna vecka)
Frestelser jag inte kunnat låta bli: Alla välfyllda godisskålar, slå mig på fingrarna!
Bloggtjej(er): Mira (igen) en riktig vän och vardagshjälte, det är häftigt att känna en sådan person, få förunnat. Och så Nettan vars blogg jag besöker titt som tätt.
Röstfiskeri:  BloggRegistret.se som fortsätter...






Bild: Förevigad igår...

Kommentarer
Postat av: Christina W

Äsch...om du nu är så duktig att du joggar så nog kan du väl unna dig lite godis.

2007-08-20 @ 18:33:43
URL: http://godmat.webblogg.se
Postat av: Jenny

Jag röstar på,såg att du tagit dig fram jäkligt snabbt på listan *L*

2007-08-21 @ 09:39:40
URL: http://wagen.blogg.se
Postat av: mia dh

Christina W: Ja lite är ju ingen fara alls, det måste man unna sig men jag har vräääääkt i mig:)
Jenny: Tackar tackar:)

2007-08-21 @ 22:16:42
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0