alla rynkor borta i ett nafs

image745
Blushpaketet är på plats, har inte testat något av dessa produkter tidigare så det ska bli lite spännande. Eller ja spännande är väl att ta i men ni förstår hur jag menar. Beställde igår och på plats idag, bravo Blush, det gillas!
Så i morgon kommer alla mina små rynkor runt ögonen vara puts väck, jag kommer kunna lägga den perfekta maken med primern som bas och få ljuvligt mysiga händer som doftar citron och vad det nu var. Shit vilken kalaskväll det kommer att bli *ironi*.

Nope nu ska det läggas liten gosse och ut och springa ett varv, hoppas ingen ful gubbe lurar i buskarna! Glasögon på och skulle det nu hoppa fram en fuling så sparkar jag ned honom med mina joggers.

Ha en riktigt härlig kväll å guh vad jag längtar till i morgon...

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Väntar med spänning på hur det går med rynkorna!

2007-08-02 @ 20:19:31
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: mia dh

Åsa.S: Rapport kommer, jag lovar:)

2007-08-02 @ 23:43:59
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0